2014年8月29日 星期五

中大CC Can - 充滿回憶

放假帶兩個女返CU睇魚,貪近梗係食CC Can la。咁橋CC Can先啱啱裝修好無乜嘢食賣, 只係得燒味 。咁 我就叫咗 一碗切雞麵同埋一碗貢丸河粉。 一如多年之前,呢到既食物都係十分之一般。


可以一面食一面看大學生活動採排


好多骨碎

碗切雞麵d雞雞味依然ok 但係廚房師傅就將隻雞翼斬得太碎, 要走皮既時候比較唔方便。 

河粉彈牙,貢丸唔香

至於貢丸河粉, 河粉係ok彈牙既, 細路仔食啱晒。 但係d貢丸就唔香, 而且咬開之後我發現 入面好多有油流出嚟既洞洞, 應該係整既時候落咗好多豬油粒,好容易食肥人, 唔係咁岩我。

紫晴自己食河粉,較多肉既雞我留番比佢食

凍檸茶走甜,唔怕肥



雖然呢到食物 品質咁多年嚟都無乜進步, 但係因為呢度環境好有書卷味, 同埋藏著好多回憶, 所以我第時都會再繼續返嚟幫襯既。

沒有留言:

張貼留言