2014年8月29日 星期五

60分鐘學識揀減肥方法



好多人問坊間流傳果d「絕食法」、「戒飯法」、「食肉法」、「飲Detox Water法」究竟減唔減到肥,等我徒弟Krista營養師一次過教大家la~
60分鐘學識揀減肥方法」免費講座
日期: 830(星期六)
時間: 下午3時至4
地點: 九龍旺角煙廠街9號興發商業大廈101003
**費用全免**每場名額15**歡迎任何人士參加**即時解答聽眾問題**
有興趣報名參加的話請Like + Share + 致電 Tel:3520 2641 (Krista營養師直線) 或回覆Facebook留低名同出席人數,成功留位我地會通知你。
座位有限,先到先得咖!




徒弟Krista(陳筠霖)營養師o係「60分鐘學識揀減肥方法」既講座後感:



「今日同大家分析左好多種唔同減肥方法既可靠性同埋危險性,大家都知好多古怪既減肥方法喎,當中提到奇異果減肥法,話朝早空肚食奇異果,要連皮食,覺得咁就可以有助排便同減肥。
雖然奇異果含豐富水溶性纖維,足夠既纖維可增加腸道蠕動,減低便秘機會。但其實食其他蔬菜生果都可吸收纖維,唔一定係奇異果嫁。
同埋生果始終有果糖,過量進食都會吸收過多熱量,一樣會肥嫁!」

- Krista營養師

沒有留言:

張貼留言