2014年8月29日 星期五

金滿象正宗泰國菜 - 可要求少油走甜

呢間泰國菜餐廳喺公司附近,但係咁耐以嚟都無去過,今日就去試下la!
入面環境好乾淨企理,而且個老細重親力親為,對客人非常客氣。對於客人對食物既特別要求,例如洛神花茶走甜,粉麵少d油都會盡量配合。

我試咗個雞肉青咖哩。碟青咖哩表面上無油浮喺面,入口好香,完全無油膩既感覺,應該淨係落得好少油。

洛神花茶 - 怕肥可要求走甜,酸味夠開胃

APPS魚可以去邊download?  :p

濃味少油, 減緊肥可叫,但係都唔好飲果d魚湯

地方不算大但坐得舒適

除咖哩同粉麵之外,我仲叫咗一味檸檬烏頭,因為通常檸檬烏頭都落好少油,比其他餸菜健康。條烏頭魚好新鮮,而且浸住條烏頭既湯仲好濃味,正!

總括來講,呢間泰國菜食物好新鮮,食物濃味得嚟味精同油都唔多,待應又有禮貌,值得再幫襯~


臨走果陣先發現有一道菜叫「招牌APPS魚」,我即刻問老細呢個APPS去邊度download。佢話APPS只係泰文譯音,haha J

推介美食: 雞肉青咖哩,檸檬烏頭,洛神花茶
堂食等位時間: 5 分鐘
用餐日期: 2014-08                                         
是次消費: 每人約HK$130 (晚餐)
評分: 味道3   環境2   服務3   衛生3   抵食4

沒有留言:

張貼留言