2014年8月20日 星期三

點樣食得好味又減到肥?
等我徒弟Krista營養師話比大家知la~
「營養師教你健康瘦身」免費講座


**費用全免**每場名額15人**歡迎任何人士參加**即時解答聽眾問題**
⋯⋯
有兩個時段比大家選擇
第一場
日期: 8月20日(星期三)
時間: 晚上7時半至8時半
第二場
日期: 8月23日(星期六)
時間: 下午3時至4時
地點: 九龍旺角煙廠街9號興發商業大廈10樓1003室 (家營新擴充既office)
有興趣報名參加的話請Like + Share + 致電 Tel:3520 2641 或回覆Facebook留低名同出席人數,成功留位我地會通知你。
座位有限,先到先得咖!





徒弟陳筠霖(Krista)營養師 8月20日晚既講座後感:
「琴晚同大家傾得好開心呀!雖然講座開始前一直都落雨,但大家收工都趕過黎,晌呢到多謝你地先:) 晌講座入面,我同大家分析左點解有時自己減肥會咁易體重反彈啦,又或者平時已經食得唔多但又瘦唔到等等。
大家亦都好踴躍問問題喎,有朋友問:「放工都成8、9點先食飯,其實咁夜食晚飯係咪會肥嫁?」
不如問下大家,其實幾時先為之夜呢? 點解7點食飯唔會肥,但過左9點食就會肥呢? ⋯⋯
其實肥唔肥同食飯既時間無關,而係同你食d咩有關。好多時大家一、兩點食晏,但要成8、9點先食夜晚果餐,放工因為太肚餓就食得多左,又或者晌街邊買魚蛋燒賣呢d高脂既食物頂住肚先,不知不覺就吸收額外熱量同脂肪,自然會肥嫁喇。
遲收工既你地,不妨晌午餐同晚餐之間食一d小食,例如生果呀、梳打餅呀或者低脂乳酩等等,咁樣就可以避免放工餓過龍而亂食野既情況出現喇!
黎緊星期六都會有講座嫁,錯過左琴晚講座既朋友仲有機會聽嫁,希望到時見到你地啦! 」 

- Krista營養師

徒弟陳筠霖(Krista)營養師 8月23日晚既講座後感:
「今日黎既朋友問左大家都可能會能問既問題,就係即食燕麥片同原粒燕麥片營養上有咩分別,其實兩者差唔多,都係有豐富既水溶性纖維,但原粒既食落會飽肚D。大家買燕麥片記得避免一D添加左好多糖分/ 鹽分既產品喎,其實自己整都可以好好味嫁,例如煮燕麥既時候可以加瘦肉碎/火腿絲,咁就係一碗健康好味既麥皮粥喇!唔駛就咁用水煮咁清嘛: )」 
- Krista營養師


沒有留言:

張貼留言