2014年8月20日 星期三

營養諮詢課程會員活動 - 減肥烹飪示範班


由我徒弟陳筠霖(Krista)營養師示範三道方便喺屋企煮既簡單纖營菜式,配合大家既飲食餐單。



1. 牛柳磨菇串燒
2. 草菇肉碎煮豆腐
3. 魚肉釀三色椒


時間:8月21日(星期四)晚上七點至九點
地點:我地旺角興發商業大廈營養consultation office上一層既1103室

因為只係示範班,所以無須報名,到時自己憑券出席就得la~

大家不如先聽聽Krista營養師既營養分析先la~
「牛肉:
牛肉除左其他肉類一樣含有蛋白質之外,仲含有豐富既鐵質嫁。
鐵質係造血既重要成分,無左佢,血紅球就唔可以將足夠氧氣同營養帶俾身體內既不同器官。如果長期缺乏鐵質,有機會引致缺鐵性貧血添。
而牛柳係牛最嫩既地方,瘦肉多,脂肪較少。岩哂怕肥既大家呀,平時可以買牛柳返去做餸,煎呀或同蔬菜一齊炒都得嫁!
草菇:
唔好睇草菇個樣平平無奇,原來佢係菇類中含有最多既維他命C嫁喎,除左抗氧化,亦可提升新陳代謝同免疫力。草菇仲有一樣特別既地方,就係含有一種可以抑制癌細胞生長既蛋白質,有抗癌既功用。
買草菇既時侯,要揀D 白白淨淨同埋唔會太濕既就為之靚喇! 煮既時候記得先汆汆水去左草青味呀
三色椒
蔬菜既顏色其實代表左唔同既營養嫁喎,例如黃甜椒同青椒有豐富既維他命C、 紅甜椒有豐富既β-胡蘿蔔素,吸收左之後會變維他命A ,對眼睛的健康好有幫助嫁! 維他命A亦都可以抗氧化,減慢皮膚衰老嫁喎!」


花絮











沒有留言:

張貼留言