2014年8月20日 星期三

樂遊西貢 - 本地蔬菜小店


帶紫晴同紫蕾遊西貢有好多收穫呀! 等我同大家分享下la~









呢度有間鋪頭好多新鮮蔬菜賣咖,有d蔬菜係本地蔬菜,有d就由大陸入口。 呢度老闆Nelson話比我知,本地蔬菜通常都由新界粉嶺農場出產,如果大家有去過粉嶺牛牛樂園既話,附近你會見到好多本地小農莊。呢度賣既本地菜好多就喺果度到種出嚟咖la。Nelson仲好有心機咁同我續一介紹邊d菜由邊度嚟tim。
⋯⋯
呢度仲有得賣蔬菜茶,無糖既會寫住「無糖」,大家唔會揀錯。我仲發現呢到有清熱既紫貝天葵賣,我記得好似除咗大澳之外香港都已經冇乜地方有得賣喇。

沒有留言:

張貼留言