2014年7月13日 星期日

吞拿魚紅菜頭藜麥沙律



吞拿魚含OMEGA3,可以抑制膽固醇增加同埋防止動脈硬化,對於預防和治療心腦血管疾病好有正面作用。

紅菜頭含有豐富既維他命A、B1、B2、B12、同維他命C,亦含豐富膳水溶性膳食纖維,可以促進我地既腸胃蠕動,有效咁調整腸道功能同幫助身體吸收礦物質。

而藜麥除o左有豐富膳食纖維之外,仲有多種營養素包括蛋白質、鈣質、鐵質、鎂質等,係一種好有保健用途既食品。

7月15日(星期二) 晚7至9點,大家就可以o係「家營健康營養教室」學到點樣親手做呢道有益又適合夏日既「吞拿魚紅菜頭藜麥沙律」咖la~

參加詳情歡迎參考海報同以下連結~ 
http://nutritionistkathy.blogspot.hk/2014/07/blog-post.html



後記

今日「家營健康營養教室」教整「吞拿魚紅菜頭藜麥沙律 」,參加既朋友都話老師教得好好ar。等我同大家分享下d花絮先~




沒有留言:

張貼留言